STORE POLICY
PRIVACY & SAFETY
Wij verwerken uw persoonsgegevens uitsluitend indien u deze zelf aan ons verstrekt door gebruik te maken van onze producten en/of diensten. Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Silver Ocean Club verkoopt uw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Wij gebruiken uw gegevens voor de volgende doeleinden:
​
-
Het verwerken van uw bestelling
-
Verzenden van onze nieuwsbrief (indien u zich hiervoor aanmeldt)
-
De mogelijkheid bieden om een account aan te maken
-
Het analyseren van uw gedrag op de website om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op uw voorkeuren.
​
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 18 jaar. Wij kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder is dan 18 jaar. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@silverocean.nl, dan verwijderen wij deze informatie onmiddellijk.
SHIPPING & RETURNS
Elke dag zorgen wij ervoor dat alle bestellingen zo snel mogelijk worden verzonden. Hierbij streven wij ernaar dat u uw bestelling binnen 2 dagen in huis heeft. Tijdens het bestelproces wordt u tijdig geïnformeerd over de status van de verzending. Wij maken gebruik van het online platform Sendcloud voor het verzenden van de bestellingen. Hierdoor kunnen wij elke dag de snelst leverende partij selecteren. Meer informatie over Sendcloud kunt u hier vinden.
​
Onze zendingen worden verpakt in speciaal op maat gemaakte dozen. Deze dozen zijn getest op een val van 1,5 meter aan elke kant. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling niet in de originele staat aankomt. Zodra een postbeambte dit constateert, wordt het automatisch geretourneerd. Als het pas bij aankomst wordt opgemerkt, zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk een nieuwe doos krijgt toegestuurd.
Bent u niet tevreden met wat u besteld heeft? Dan kunt u deze bestelling retourneren.
Leeftijdscontrole bij bestelling
Bij het plaatsen van een bestelling vragen wij u uw geboortedatum in te vullen, welke u naar waarheid dient in te vullen. Als u een ongeldige datum invult of u bent niet ouder dan 18 jaar, dan zijn wij genoodzaakt de bestelling te annuleren.
Leeftijdscontrole bij aflevering
Zodra wij uw bestelling verzenden, maken wij gebruik van een identificatieplicht. Dit houdt in dat uw legitimatie wordt gecontroleerd door de bezorger bij het afleveren van uw bestelling. Hierbij wordt gecontroleerd of de ontvanger 18 jaar of ouder is. Ook bij het afhalen van uw bestelling bij een afhaalpunt moet u zich kunnen legitimeren. Het is niet meer toegestaan om een pakket achter te laten in de tuin of in een pakketbox.
PAYMENT METHODS
All onze betalingen worden gedaan via Stripe. Dit biedt ons de garantie dat alle betalingen snel en veilig worden afgehandeld. Meer informatie over Stripe kun je hier vinden.
Betaalmethode:
Credit / Debit Cards
PAYPAL
iDeal
Klara